Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Kılıçdaroğlu Genel Merkez’de MYK’yi topluyor: Özgür Özel TBMM’de Grup Toplantısı’nda konuşacak
- Elif Arslan
- 23 Haziran 2026
- 2 min read
- 0
Google, Anthropic’e Büyük Yatırım Yaparak Yapay Zeka Pazarında Rakiplerine Direniş Gösteriyor
- Elif Arslan
- 26 Nisan 2026
- 3 min read
- 0