Gece Ziyareti İçin 1 Ekim’e Kadar Açık: 1 Milyon Ziyaretçi Hedefi
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın 2024 yılında hayata geçirdiği Gece Müzeciliği uygulaması, yeni sezonuna girdi. Geçtiğimiz yıl 1 milyonun üzerinde ziyaretçi çeken bu uygulama, bu yıl Nemrut'tan Efes'e uzanan 20 müze ve ören yerinde 1 Ekim'e kadar devam edecek. **GEÇEN YIL 1 MİLYONDAN FAZLA ZİYARETÇİ AĞIRLANDI** Gece Müzeciliği uygulaması, ilk olarak 2024 yılında Efes, Hierapolis ve Side ören yerlerinde başlatılmıştı ve o dönemde 395 bin 212 ziyaretçi çekmişti. Geçen yıl uygulamanın kapsamı genişletilerek Nemrut, Galata Kulesi, Zeugma Mozaik Müzesi gibi önemli noktalar da programa dahil edildi. Bu yenilikle birlikte ziyaretçi sayısı 1 milyonu geçti. Efes ve Side'de yoğun ilgi üzerine uygulama…